söndag 1 januari 2017

En kort nyårsafton

Denna häftig morsa avslutade året 2016 redan kl. 22:10 igårkväll, efter att redan då ha somnat framför datorn typ 4 gånger, heheh.

Vi for till stan till lite före 19 för att se på fyrverkerierna, som jag verkligen blev glatt överraskad av! Superbra.. eh.. koreograferat..?? Vetefan va rätta ordet är men det var verkligen jättefint hur som helst! Till nästa gång ska vi dock införskaffa hörselskydd åt Oliver, hade tyvärr inga nu men det gick bra ändå, han tryckte sitt huvud uppemot mitt o jag höll för hans andra öra. Han blev inte heller rädd vad jag märkte av utan viskade bara "pum... pumpum.." emellanåt medan han tittade med stora ögon, heheh.




Idag skulle jag tidigt upp till morgonskifte på jobbet. Jobbade med lite konstig känsla i kroppen och lite illamående emellanåt och när jag sen satte mig i bilen på vägen hem kände jag plötsligt hur jag höll på bli sjuk. Fick som tur sova en timme när jag kom hem så sen var känslan som tur bortblåst. En hel massa människor som är sjuka just nu men hoppas vi ska slippa undan!

Imorgon blir det andra rdg-besöket med lilla räkan i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar