söndag 5 mars 2017

Komplimanger av en ettåring

Igårkväll skulle jag äntligen på en efterlängtad tjejmiddag med Jessi och Emmi. Har egentligen inte varit "ute" bland folk med kompisar sen jag blev gravid, dvs på ca ett halvår, så det kändes som att det var på tiden! Att jag sen var hemma igen innan kl 22 är en annan sak heheh..

Jag har heller inte haft nån orsak att städa upp mig (har dock inte megastor preggoklädsrepertoar så det blev nog bara en vardagsklänning ändå) på länge och tyckte att det skulle bli kul att sminka sig lite mer för en gångs skull.. betyget jag sen fick av Oliver var en väldigt bekymrad min medan han pekade på mitt ansikte och sa "...mamma pipi!" (mamma är/har sjukt). Såå aatt heheh...

Sen gick han dock ännu till datorn och sa "mamma pippi!" så nu är jag inte helt säker på om han menade det som jag trodde först (att jag ser ut att ha sjukt) eller om han menade att jag ser ut som pippi när hon är sminkad.. Dvs typ sinnessjuk.

Komplimangerna rasar in.

Nå, mat blev det iallafall och sällskapet gick inte att klaga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar