onsdag 20 september 2017

Ett par tyngre dagar

I två dagar nu har jag haft så mentalt tungt att vara så jag bli riktigt led mig själv. Helt typ känslomässigt dränerad och bara hängig och tråkig. 

Har båda kvällarna varit tvungen att gå och sova tillsammans med endera barn runt kl 22 (de brukar normalt somna båda runt 20) så att inte få dendär stunden på kvällen att stirra på tv'n när den yngre rojsat på typ hela dagen med 10-15min's powernaps och den äldre som brukar sova 2h bara tagit en halvtimmes tupplur och varit famnig och gnälligdeluxe resten av dagen tär på mig mentalt. Huhhu. Tur att man inte har värre problem än det kan man tycka men jaja..

I måndags for jag ensam till simhallen och simmade 500m och satt sen i bastun och blunda i 15min innan nattningen och igår trots 0 träningsmotivation for jag iväg på wod. Har ingen som helst träningsmotivation dessa dagar men bara för att ha nån orsak att åka ur stugan en stund så tränar jag ändå, och sen känns det ju nog alltid lite bättre. 

I förmiddag har vi umgåtts med vänner och det är verkligen guldvärt för en hemmamamma 


(om nån missat och är i behov av barnytterkläder så har de nu igen kampanj på Reima HÄR -rekommenderar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar