måndag 13 augusti 2018

Aldrig stadiga planer

*andas in* --- *andas ut*

Märker att man inte kan planera nåt utan livet händer ju som det vill ändå. 
En dag inskolning på dagis hann vi med innan det var min tur att bli sjuk, igen. Feber hela fredag och lördag, kände hur livet återvände till söndan men då hoppade feber bara över till Oliver istället..! Sååå inskolningen fick skjutas på ytterligare. Tur i oturen så går det ju nu när jag är studerande igen att Sami tar ett par vabb-dagar och jag kunde sätta mig i skolbänken åtminståne idag och imorgon, så lite start får jag på studerandet iallafall.


Nu ska jag ladda batterierna inför en till skoldag (HUR kan det va så tungt att sitta stilla på en stol hela dan!?!?) så kanske jag lyckas bättre på inte-somna-mitt-under-föreläsnings-fronten. Till mitt försvar sov jag inte många timmar förra natten med febrig storkille och en lillkille som fått dille på att vakna varje timme sååå aaatt :)))) bra förutsättningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar