onsdag 15 augusti 2018

Bra nyheter i överflöd

Så bra det blev! Bättre än vi hade planerat från början till och med.

Sami har använt sina tre hemma-med-sjukt-barn-dagar, och jag har kunnat sitta i skolbänken i tre dagar, blivit överöst med information som jag annars skulle gått miste om och fått så många bra nyheter, som att vi nu för tiden får gratis skolmat under skolveckorna och luncherna ersatta under praktikperioderna, jag har fått nya datauppgifter och tillhörande office-paket som underlättar skoluppgifter enormt, och det bästa av allt, jag fått praktikplats på sjukhus! Det hade jag inte ens vågat drömma om då jag visste att alla sjukhusplatserna redan var utdelade sen i våras, och  jag får dessutom påbörja praktiken en vecka senare vilket gör att vi har hela nästa vecka på oss att skola in pojkarna på dagis i lugn och ro - best news ever!

And it doesn't stop there...
Oliver har äntligen haft en helt feberfri dag idag, jag hann på en kaffe till Malins under en håltimme i skolan och en till kaffe på Saras balkong ikväll, och så blev jag påmind om att syrran kommer hem från Norge igen redan nu inkommande måndag! Bra grejs everywhere!

Nöjdhetsnivån över allt ovanstående:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar