torsdag 23 augusti 2018

Mina ljus när det skymmer


Mörka kvällar, finns det nåt mysigare!? Just denhär tiden kan jag känna att är som bäst, när man får sätta på mysbelysning på kvällen och man faktiskt ser skillnad på dag och natt, hahah. Sen behöver det ju inte gå till överdrift heller som det gör sen i vinter när det blir mörkt kl 15..


Oj vet ni vad jag är stolt över dessa två killar! Vi har haft inskolning på dagis hela veckan och Oliver har redan varit tre tretimmarsdagar ensam med sin grupp! Ingen gråt varesig vid lämning eller hämtning och han har vuxit typ 7år denhär veckan känns det som, stora killen! Noel har också blivit mer bekant med sin grupp och pedagoger, och i förmiddag var han för första gången en timme ensam där utan mig. Jag hade förberett både mig och personalen på att han säkert kommer skrika hysteriskt hela tiden, och jag blev inte förvånad då han satte igång genast jag hade sagt hejdå och gått ut.. Satte mig och grät en skvätt i bilen innan jag for till Carros på kaffe och efter en stund fick jag sms med en bild på Noel, med lite rödgråtna ögon men lugn i famnen på en ur personalen. Han var lite ledsen mellan varven idag men gick ändå att blanda bort så han inte grät hela tiden, och det känns verkligen som ett stort framsteg! Han har hittills varit helt otröstlig och inte gått att blanda bort med nånting öht, så bara han vänjer sig ännu blir det säkert jättebra med tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar