fredag 28 september 2018

Av fem möjliga

Hittills denna vecka..

Noel har varit hemma från dagis pga förkylning 4/5 dagar
Jag har jobbat på praktikplatsen 3/5 dagar
Oliver har varit på dagis 3/5 dagar
Jag har tränat crossfit 4/5 dagar
Jag har stigit upp kl 05 4/5 dagar
Jag har somnat innan kl 22 3/5 dagar
Sami har varit hemma från jobb pga förkylning 2/5 dagar


Jag fick hämta hem Noel efter ett par timmar på dagis idag ändå, hemma är han normal förutom lite rinnande näsa men tydligen orkar han inte med takten och stojet som finns på dagis riktigt än. Hoppas på att det går bättre nästa vecka, då jag har min sista praktikvecka! Sen blir det mindre jobb och därmed mindre dagiskrav, blev först lite förskräckt när jag såg hur lite ca 75% jobb egentligen ser ut i kalendern nu när jag vant mig med 100% men vid närmare titt och eftertanke så kommer det nog bli riktigt bra. Måste ibland påminna mig om hur liten Noel ännu är och att det nog bara är bra för honom att få vara hemma en hel del ännu också! 

Jag har tränat mer än vanligt när jag också hunnit vara hemma en del, och det känns så roligt när man märker svart på vitt hur träningen går framåt! Har denna vecka lyft två nya rekord och jag känner hur konditionen blivit så mycket bättre och jag orkar och är motiverad till att pusha mig själv mer och hårdare. Beställde hem lite nya kläder idag som lite klapp på axeln, bl.a Ashy Bines träningstights, Craft långärmad träningströja och Kari Traa underställ för en struntsumma! Idag kom en midseason sale på Campadre upp och det var sällsynt bra priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar