lördag 29 september 2018

Ett oskrivet blad

En helt ledig lördag har vi haft idag, med varken jobb eller träning inplanerad! 
Hela familjen sov till just före kl 8 och det kändes som att vakna upp på en annan planet. När har hela familjen sovit ut så länge sist!? Kan verkligen inte minnas senast det skett! Noel har dessutom sovit två hela nätter i streck och man hoppas ju verkligen att det blir en vana som sitter i. Oliver vaknade en gång mitt i natten som vanligt och jag böt sängplats och for och sov med honom då han ville det, (han sover på 120cm så man ryms bra) men var för trött för att släpa med mig nåt täcke så jag låg sen och huttrade hopkrupen med mina 182cm under hans barntäcke tills jag vaknade kl 5 och for tillbaka under eget täcke. Helt självförvållad dålig sömn med andra ord!

På förmiddagen for vi alla ut på promenad, och även om vädret och omgivningen kändes ganska kall och grå idag så finns det ändå en viss charm i denhär kalla friska luften vi fått hit nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar