söndag 16 september 2018

Livet händer

Nåjaa gott folk, om jag sku ta och prioritera bloggen en stund nu då när jag ändå har tagit över förkylningen av mina söner och inte kunnat spendera kvällen vid boxen som jag planerat.

Livet händer, som man pa sej (eller?), och mellan att jobba (praktisera (utan lön :))) jee)) 100% och däremellan göra tid för familj och träning så är det inte mycket annat som hinns med these days om man ska hinna samla några enstaka timmar på sömnkontot också. Hinner varken med vänner eller blogg så man känner sig lite som en outsider, men lite skönt att vara off emellanåt också faktiskt! Kändes ändå otroligt roligt med lite socialt umgänge i helgen när vi avfyrade Carros fruhippa! (förvånansvärt många som aldrig hört talas om fruhippa och ba eheh ska man laga nå sånt också?, men vi hann ju alltså inte med nån möhippa då de gifte sig i all hast så därför fruhippa istället)


 Typ det bästa var nog ändå att få sova till NIE igår morgon. Vet ärligt talat inte när det hänt senast, att jag sovit ostört så länge på morgonen. #livetmedbarnsomvaknar10över5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar