måndag 3 september 2018

Födelsedagshelgen i suddiga bilder

Sån bra lördakväll vi fick ändå! Med goda vänner, musik och mysig stämning kan det väl inte gå dåligt heller. Twerk- och flosslektion och lite omogna instastories på det så står det absolut inte fel.


Min kameraskygga och snygga kusin Sara var ju också med, fastän hon inte syns på nån bild! Hos henne sov jag sen och fick sova ostört, men vaknade av mig själv redan halv 8. Har blivit lite miljöskadad hemifrån tydligen, heh.


Igår var det min födelsedag och den spenderades på bästa sätt med frukost hos Sara, och sen simhallsbesök och pizza i grannstaden med mina tre favoritpojkar! Men alltså 27... det kan jag nog inte riktigt acceptera. Känner mig som max 24!


Idag har jag kickat igång höstens sista skolvecka! Klassen jag går med kommer dessutom bli utexaminerade nu i höst men jag fortsätter ju ännu med vårterminen innan jag blir klar. Men huhhu att hållas pigg och alert på lektionerna alltså... inte min starka sida! Fastän ämnena är riktigt intressanta så märker jag plötsligt att ögonen går i kors och jag sitter och halvsover stup i kvarten.. -_- Ska ta med en ännu större termos med kaffe imorgon.

Ni ser ju, det är inte från skolbänken jag tankar energi.. men som tur finns ju boxen!

2 kommentarer:

  1. Hur e simhallen i Kokkola jämfört med här i stan, om man tänker på va som e bättre/roligare för barn? Va dit jämt när jag va liten, men de e ju 20 år sen så jag minns int :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker nog vår här i stan är 50x bättre trots att den är mindre! Alla bassänger utom två terapi(?)bassänger som är djupa är svinkalla i Kokkola, så de tog länge innan Noel ens kom sig för att leka då de va så kallt i babybassängen! Men förstås kan de va roligt med omväxling ibland om man som vi är ganska ofta o simmar här i stan :)

      Radera