måndag 29 oktober 2018

Hej från livet

Känns som att livet och dagarna rullar på så bra nu så jag har inget att uppdatera omvärlden om, men räfsar nu ihop några rader här ikväll iallafall!


Jag jobbar 75% åtminståne till årets slut, och trivs bra med det. Barnen sover bättre än nånsin på nätterna (vaknar dock lika tidigt på mornarna ännu..) och Noel går att natta på typ 2minuter både till dagsvilan och på kvällen. Aldrig tidigare har det gått så smidigt! Han utvecklas också supersnabbt just nu och det är bara att försöka hänga med och ta till vara på tiden. Oliver är roligare och mer nervpåfrestande än nånsin, precis som en treåring ska va med andra ord! Båda trivs så bra på dagis nu också, imorse var det knappt så jag hann få nån hejdåkram av nån av dem då de hade så brått in o leka!

Jag har börjat träna mer, skrapar nu lätt ihop 4-5 pass vid boxen i veckan och märker hur formen och styrkan går framåt! Blev dock rädd att ryggen skulle klappa ihop förra veckan då jag ju både har fysiskt jobb och tränar, och det blev så att jag knappt kunde böja mig ner och göra nåt (vilket ju mitt jobb typ går ut på heh) men det löste sig med en ganska smärtsam timme massage i lördags. Annars har vi alla hållits friska och pigga en längre tid nu känns det som! KNACK KNACK I TRÄ

Ibland kan man få sällskap av Carro på kvällsträningen vilket är roligt, fastän träningen kanske inte blir lika effektiv alla gånger heheh. Det enda jag har att klaga på dessa tider är att jag inte riktigt känner att jag har tid för kompisar som förr!

Inkommande helg kommer syrran hem och vi ska ut! Ska bli oerhört kul med en kväll med henne, Sara och Anna, nåt gott att äta, lite vin och ett kladdigt dansgolv. Syrran och jag har fantastisk humor (om jag får säga det själv heheh) när vi är ute tillsammans, så jag har verkligen förhoppningar om en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar