söndag 11 november 2018

Lugnet över hemmet

Aaah, efter att ha jobbat flera dagar i streck, sen kvällsskifte igår och morgonskifte idag - komma hem till ett tyst hus och tre sovande killar. Bäst.

Farsdag idag och eftersom jag jobbat har det inte blivit nåt firande, och nåt spektakulärt firande lär han väl inte få heller, stackarn. Kan försöka ha kaffet färdigt kokat (lär ju dock va pannsteji... heh) tills han vaknar från dagsvilan åtmiståne. Bästa pappan åt våra söner är han hur som helst alla dar i veckan trots att han inte har nån speciellt romantisk fästmö!


Nu medan jag hinner sitta och slöscrolla en stund innan huset vaknar till liv så hann jag lägga märke till att samma Kari Traa underställ som jag har och fortfarande är överförtjust i är på rea igen HÄR! Inte riktigt lika billigt som när jag köpte men 24e är det LÄTT värt! 
I kampanjen med heminredning för under 30€ fanns det också en massa fint, jag har ju lust att renovera om typ halva huset (lillwc, farstun, hjälpkök och lekrummet) och gör man det behöver man ju såklart lite nytt att inreda med också.... :)))

Nu ska jag se om vi möjligen skulle få mer nå kompisar till simhallen idag, jag och Oliver. 
Annars far vi på tumis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar