onsdag 27 juni 2018

Ett midsommarbröllop

Jag var ju på bröllop i helgen! Känns som att jag inte riktigt hinner med här och har på sommarlovs-mode istället. 

I söndags for vi en sväng via Haparanda innan vi körde hem och jag kom hem först 21:30, i måndagskväll satt jag på en brygga o pratade med vännerna till mitt i natten, varav en också fick ta sig ett litet ofrivilligt dopp innan vi till slut åkte hem, hahah. Igår tog jag spontant ett kvällsskifte på jobbet då de hade kris och slutade då också senare än jag är van vid. Så sånt har jag sysslat med istället för att öppna datorn. Men känner lite att här inne hinner man ju sitta hela vinterhalvåret, så på sommaren när det är ljust så man till och med ser mer än en halvmeter framför sig utomhus efter att barnen somnat så måste man ju passa på!

Här kommer en liten sammanfattning av bröllopet i bilder iallafall, men mot sena kvällen lade jag kameran i väskan, skulle ändå ha blivit så skakiga bilder under dansandet, hahah! Vigseln skedde i en träkyrka utanför Uleåborg och festen hölls vid Peuhu Herrgård(?). En fin tillställning och nu är vår Emmi gift med sin Aki!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar