lördag 7 november 2009

Helg | kl. 17.17

Gårkvällen bestod av Elin och mig i hennes lägenhet, xboxen och datorn, och lite chips. :) Skönt att inte behöva göra nåt eller tänka på nåt speciellt, bara chilla. ;) Idag har jag inte heller gjort nåt speciellt, jag är lite på danshumör, men jag tror att jag ska spara mina pengar till nåt bättre än melody-inträde iallfall. Det blir troligen film ikväll istället, Paranormal Activity. Jag har sett mångas reaktioner på YouTube, och många jag frågat har sagt att den är skithemsk. Själv är jag nog lite skeptisk till den, kan den verkligen vara så hemsk som de säger? På trailern ser den ju bara hemmagjord och dålig ut. Nåja, jag får väl vänta och se själv

( Här finns trailern om nån vill se den )

Vi ringde på två lägenheter som fanns i tidningen idag, men den ena kunde man gå och titta på på måndag, men då är ju både Sami och jag borta, och den andra skulle de ringa till mig om senare i veckan. Hoppas att jag slipper och se på den nästa helg, för de sa att den är jättebra i skick och den ligger på ett ganska passligt ställe, inte för nära stan men inte för långt bort. :) Hoppas hoppas. :)

Idag än en gång fick jag klart för mig att jag inte är menad i köket. Jag försökte göra julstjärnor (det är ju bara att sätta sylt i dem, vika ihop och slänga in i ugnen), men tydligen har de nåt emot mig, för när jag hade haft dem i ugnen i 10min och jag skulle kolla hur de såg ut så hade allt bara blivit en enda gegga! Sylten hade nästan helt runnit ur dem och ut på plåten, och alla julstjärnor hade öppnats. Huhhu, jag ska sluta försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar