tisdag 3 november 2009

Inför showen | kl. 22.31

Vi tränade till Know How showen idag, men det blev nästan till ingenting. Några kom och gick som de ville (wtf!?), och flera modeller kunde inte komma överhuvudtaget pga sjukdom eller resa (vilket är förståerligt). Vi får se hur detta blir i slutändan. De som inte vill vara där när vi övar får skylla sig själva sen när de inte kan nåt då - fråga inte nåt av mig sen! Blir nog så jävla trött på skolan och klassen ibland, flera skulle jag bra kunna klara mig utan känns det som. Min sminkning som jag tränade på Anna iaf tyckte jag blev helt okej, och sen tränade jag en kill-sminkning på Madde också. :)

Sminkningen som min Artemis (skogsgud) ska ha, dock inte färdig och utan grund.


Madde som krigs-kille :D Vi har dock inte haft maskering ännu så såren gjorde jag bara med ögonskugga, röd kroppsfärg och eyeliner.

Vi kommer tack och lov att sluta tidigare imorgon, så har jag riktigt tur hinner jag hem med bussen 14.15. Skulle passa bra eftersom att den bussen kommer till Jeppis 15.50 och brorsan slutar 16.00, så då skulle jag slippa hem med honom.

Men nu ska jag börja sova så man orkar upp och duscha innan skolan imorgon. Hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar