lördag 5 december 2009

Ikväll | kl. 21.34

Idag har vi flyttat nästan allt som vi inte behöver jusst nu till den nya lägenheten. Sen var jag till larsmo en sväng och klippte 2 kusiner + joel. :) Just nu försöker jag bara komma på nåt att göra ikväll. Sami o hans kompisar är och försöker få tag i några 3D glasögon, så vi skulle kanske se nån film om de får tag i några. Jag tror knappast att det är nån större skillnad mellan 3Dfilm och vanligt. Jag brukar sällan se skillnad på sånt.

Jag tog ju svin influensavaccinet iaf i torsdags fast jag inte hade tänkt ta. jag föll för grupptrycket när nästan alla andra i klassen också tog det, och så fick man ju missa lite lektion. ;) Men nu har jag ännu så jävla sjuk arm så jag ångrar nog mig lite. Har inte kunnat sova på vänster sida på två nätter. :/

Men nu tror jag att pojkarna kommer tillbaka. Hej. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar