onsdag 24 september 2014

Första hjälp

Idag hade vi som fått erkänt företagsamhet endast 3 timmar första hjälp, så fick sluta redan 10 över 12. Imorgon blir det ännu kortare dag som slutar redan halv 11! Har dock självförsvarskurs på freda kväll och lördag morgon så det jämnar ut sig ganska bra ändå. 


Creepy't värre när "huden" är borta från Anne-dockan! Försök få liv i den, du. 
Det smög med lite boobflashing i bakgrunden ser jag nu också, hehe. 


Skulle köra ett benpass ikväll men det slutade med att det bara blev en benövning o resten magträning. Har nåt fel i höften nu igen (troligtvis från nåt dåligt lyft på jobbet) så får ta det lugnt med benen ett par dagar. Tänk vad jag kommer va full med krämpor när jag är gammal då jag har nåt fel stup i kvarten redan när jag är 23!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar