tisdag 23 september 2014

Nattens ståhej

Känner mig nästan som en 14 åring idag.. vet ni varför? Jag skolkar. Inte hela dagen o pga en ganska bra orsak men ändå, jag har aldrig varit en sån som skolkar!

Jag vaknade nämligen lite före 2 inatt med magsmärtor utav helvete. Låg o vred o vände på mig en timme o funderade var det kunde bero på då jag kom på att jag ju druckit proteinpulver på kvällen efter gymmet, vilket jag inte är van vid. Så troligtvis är det det. Till sist gick det inte mer så fick gå upp o spy magen tom o lade mig på soffan istället, somnade o sov ända tills S for till jobbet kl 6, då for jag i sängen o sov istället. 

Ja, så magsjuka var det ju inte, men ändå låter det ju inte speciellt fräscht, speciellt inte när vi skulle vara i undervisningsköket i Sursik hela förmiddagen o göra gluten- och mjölkfri mat. 
Kan tänka mig att ingen vill äta det jag gjort efter nattens bravader! Dessutom har vi obligatorisk första hjälpen kurs efter 12 o sen ska jag direkt till jobbet så kör på att vila upp mig nu på förmiddan så jag orkar jobba till 21 ikväll sen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar