måndag 6 juli 2015

2XU

Idag hoppade Oliver och jag i bilen och åkte till Nykarleby av alla ställen! Där väntade redan Fia, Colin, Carro och Lo på oss och så traskade vi iväg till Tull Magasinet vid andra sjön på fika! Riktigt perfekt promenadväder, sol men lite vind så man inte fick för varmt.
 
Nu ikväll for O och jag på ännu en promenad, till Siwa för att hämta ut ett paket jag beställde förra veckan, nämligen ett par 2XU kompressions tights! Har så länge suktat efter ett par men tyckt att de varit för dyra så när jag såg att de har dem på rea vid Stadium så slog jag till! Bara efter att jag har haft på dem en stund här hemma nu så är jag nog ganska såld, SÅ bekväma, inte genomskinliga som ju de flesta billigare tights är och OBSOBSOBS - tillräckligt långa ben (älskar att de har tall-modell åt oss som är långa!)!! HÄR hittar ni dem!
 
Ursäkta för vår skitiga spegel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar