lördag 24 september 2016

Nyheter i huset

Nyaste inredningsdetaljen i sovrummet är en tv.. ovanför dörren. Men jag ska väl inte klaga, bättre än på en pall framför skåpdörren är det väl. Och rätt så skönt att kunna ligga i sängen o se på tv innan man somnar ändå, fast jag hittills varit fast besluten vid att inte låta nån tv komma in i rummet där man bara ska varva ner o sova.


I förmiddags var Madde hit o fixade mitt hår! Rätt så mycket av längden for och jag ska försöka se om jag orkar ha det axellångt nu en stund, annars åker alltihop nästa gång det klipps.


Senare idag hörde jag nåt om att S o O kanske åker till Öja o besöker kusinerna, och jag har faktiskt tänkt lämna hemma i min sköna, lugna ensamhet ett par timmar. Flera, flera månader sen det hände sist så det är man inte direkt bortskämd med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar