söndag 30 april 2017

Lugna vappen

Det känns liksom som ljusår bort att ens tänka att folk är ute och festar ikväll, då det är så långt bort man kan komma från min verklighet här på soffan där jag sitter i de lösaste mjukiskläderna jag äger och slötittar på tv medan jag svär åt dropbox som inte velat funka på flera dagar, men som nu äntligen tagit sitt förnuft till fånga och levererar mina bilder från juppinallen till datorn. #win

Att på nåt vis fira vappen har helt gått mig förbi i år, även om jag faktiskt har stått största delen av eftermiddagen och friterat munkar. Men det gjorde jag nog mest för att jag var sugen på såna. Med snö ute på backen känns det absolut inte som att maj anländer imorgon, jag hann faktiskt tro att det är februari för ett par sekunder imorse när jag var på jobb!


Beskåda mina masterpieces:


Andra gången i mitt liv jag gett mig in på att baka egna munkar, och de lyckades även denna gång! (även om några av dem kanske får intala sig att det är insidan som räknas) 
Som dryck får vi dock nöja oss med att avnjuta köpismjöd som smakar piss men man kan väl int få allt jär i vääde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar