söndag 22 oktober 2017

Livets nya smaker

I förrgår började vi lite smått med smakportion av batat åt Noel! Väldigt små mängder nu i början och hittills har han inte reagerat negativt åtminståne, så det är ju bra! 
Imorgon ska vi till labben på blodprov igen.. jag som trodde att vi hade det över typ för gott men såklart vill de se att värdena hålls bra fortfarande. Nästa veckas tisdag blir det halvårskontroll (say what?? HALVÅR redan!?) i Kokkola och jag förväntar mig nog lite att få skäll för att vi inte börjat med mat tidigare, heh.. 


Oliver var med första gången han fick smaka och tar nog lillebrors parti om han blir itvingad äcklig mat, heheh..

Jag - Nu får vi böri ge rikti mat åt Noel så kan han snart äta samma mat som oss!
*lägger lite batat i munnen åt honom varpå han ser ut som att de smaka kattbajs*
Olli - *halvt i panik över Noels ansiktsuttryck* NEE MAT!! MAMMA PUMPA MJÖLKI BEEBI!! *Tar koppen med batat av mig och för den med bestämda steg till diskbänken*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar