måndag 18 juni 2018

En möhippehelg vi sent ska glömma

Huh, äntligen börjar jag vara tillbaka till mitt normala jag efter en minst sagt fullspäckad helg!

Ville ju inte skriva om det före om nån av brudarna-to-be skulle råka läsa, men det var alltså inbokat möhippa både fredag kväll och hela lördagen, och så dop på söndan som jag nämnde (som jag och (en väldigt förkyld) Noel till sist ändå skippade och for till mina föräldrars istället). Två av mina nära kompisar gifter sig i sommar, och Emmi redan nu inkommande helg på midsommardagen, så det blir två intensiva helger på raken!

I fredags om natten blev jag hemskjutsad efter en vinkväll hos Emmi vid kl 03, steg upp nästa morgon halv 7 för att ställa och fixa det sista och sen blev det (babyshower)brunch, uppdrag på stan och villakväll i Kantlax ända tills jag damp ner i sängen igen halv 4 på natten. 7 timmar sömn på en hel helg är jag inte riktigt van med och jag kunde konstatera att man absolut kan ha krabbis fast man varit nykter kvällen före, haha..

Tyvärr har jag inga bilder från Heidis hippa då jag och Jessi närvarade endast under natten sen heheh, men här kommer ett hopplock från Emmis möhippa åtminståne!


Bruden i fråga är gravid runt v30 så det blev nyktrare än kvällen innan men vi hade bunkrat upp med en massa tillbehör för att kunna göra alkoholfria drinkar vid villan! Så gott!


Femkamp, som vissa till synes tog mer på allvar än andra hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar