tisdag 19 juni 2018

Trötta morsan ser ljuset

Zombie-mode't fortsätter då jag inte sover så bra på natten nu när Noel är förkyld, hostar slem och snorar. Nästa natt intar jag vårt sovrum ensam så får vi hoppas jag får ordning på sovkontot. 

Oliver sover nu för tiden uppe i högsängen och Noel i spjälsängen nedanför, och så turas vi om att sova i undre sängen nu då Noel vaknar flera gånger per natt p.g.a. förkylningen. Men jag ser ljuset i slutet av tunneln, bara han tillfrisknar och (förhoppningsvis) börjar sova bättre så sover båda barnen i ett rum och vi får tillbaka vårt sovrum! Tror inte jag har sovit i samma säng som Sami sen Noel föddes?


Vi har nu varit hemma två dagar och haft kompisar hit på lekstund istället. Ikväll funderar jag dock på att ta med Oliver till simhallen, bara vi två. Längesen vi varit dit och Oliver pratar nog om simhallen minst en gång i veckan så det tror jag blir en hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar